המילה הכתובה כחלון הראווה

כתיבת תוכן
כתיבת תוכן

המילה הכתובה כחלון הראווה

מאת : כתבנית | כתיבת תוכן | תוכן באתרי אינטרנט

היום סביבת החיים היא וירטואלית וחזותית (תמונות, סרטים, קבצי קול ועוד) ולכאורה אין צורך בכתיבת תוכן. האמת היא שהמצב הוא בדיוק הפוך וכיום המילה הכתובה משמשת כחלון הראווה של כולנו: תוכן באתרי אינטרנט, מיילים לגורמים רשמיים, קורות חיים, כרטיסי ביקור, נאומים ועוד.

למעשה, המילה הכתובה היא מה שקובע וכידוע – אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני. למרות ההתקדמות הטכנולוגית, כתיבת תוכן היא עדיין פעולה חשובה ומשמעותית והיא למעשה מומחיות ומקצוע לכל דבר ועניין.

כתיבת תוכן היא תחום רחב ויש בו התמחויות ותת-התמחויות. למשל: כתיבה לפייסבוק שונה מכתיבת בלוג וכתיבת מכתב שונה מכתיבת נאום. למעשה, כתיבת תוכן נעשית בהתאם לדרישות השונות של הלקוחות השונים ולכן קיימים שירותי תוכן שונים המיועדים לצרכים שונים וללקוחות שונים. עם זאת, כל סוג תוכן דורש מיומנויות משלו ודגשים אחרים, למשל: הנעה לפעולה בכתיבת תוכן שיווקית, כתיבה במגבלות של 140 תווים בכתיבת תוכן לטוויטר ועוד.

התוכן צריך להעביר לקורא את המסר בצורה מדויקת ולהיות ממוקד במטרה כלשהי. כתיבת תוכן צריכה להיות נטולת שגיאות תחביר ופיסוק. בכל מקרה של כתיבת תוכן נדרש תוכן מקורי, מיוחד, מעניין ומניע לפעולה. כזה שייכתב ע"י כותבי תוכן בעלי נסיון, ידע ומומחיות.

לסיכום – כתיבה היא מקצוע ככל מקצוע אחר ולכן כדאי להשאירה בידיהם של אנשי מקצוע. כמו שלא כל אדם יודע לנתח מוח, גם לא כל אחד יודע לכתוב בצורה איכותית, נכונה ובהירה. למעשה, רק חברה שמתמחה בכתיבת תוכן יכולה לבצע שירותי תוכן שונים באופן מקצועי. רק כך תהיו בטוחים שאתם מקבלים תוכן שמותאם לכם ולדרישות שלכם.

נסו אותנו – בכתבנית כתיבת תוכן